van Lofthus naar Edland

21 juni 2019 - Haukeligrend, Noorwegen

Het is 16° en licht bewolkt. Na het ontbijt vertrekken we. De weg gaat langs mooie smaragdgroene meren. Witte wolkenslierten hangen laag voor de bergen. Het levert een mysterieus schouwspel op. Onderweg stoppen we voor een fietstochtje langs een meer. Overal waar je kijkt zie je wel een waterval, de ene al spectaculairder dan de andere, maar allemaal even mooi. Daarna neemt Fientje ons terug mee langs fraaie taferelen. In de late namiddag belanden we op camping. 's Avonds breekt de zon door de wolken en geeft een mooi zicht op het meer waar we staan. We maken nog een wandelingetje langs het meer in de avondzon.

1. Gerd Moonen:
    21 juni 2019
    Mooi, als we ooit ook zo ver geraken, stoppen met werken bedoel ik dan, dan zit dat er ook aan te komen...
  2. Hilde en Tony:
    Wat is het zalig om van hier uit Hamme jullie geweldige avonturen, prachtige wandelingen, hartverwarmende momenten te mogen volgen! Super!!! Keitoffe foto's trouwens <3 xxx