van Ibbenbüren naar Moerzeke (thuis)

24 juni 2019 - Ibbenbüren, Duitsland

We verlaten Ibbenbüren om 08.55u, het is 22°. Ik heb het al warm, dat belooft! Hop naar de hittegolf 🙄 Om 09.30u rijden we de grens over naar Nederland. We passeren Enschede.  Volgens GPS nog 3 uur te gaan. Ondertussen begin ik in te pakken en Fientje schoon te maken, haar ochtendritueel 😄 We zijn in de omgeving van Arnhem en de temperatuur bedraagt 28° ...  We houden een koffiestop in Sint-Oedenrode, een typisch Nederlands dorpje aan de rivier de Dommel. Een aangenaam briesje maakt de temperatuur draaglijk. Hier staat een 'knoptorenkerk', das toch iets anders dan een 'staafkerk' 😀 We rijden verder richting België en komen in de file terecht voor Antwerpen! 🙄 Rond 14u30 zijn we thuis.

Met heimwee denk ik aan Noorwegen, ik zal de wijdse, prachtige natuur missen en op dit ogenblik, Fientje haar temperatuur is gestegen - ik denk dat ze koorts heeft - tot 34°! het koele klimaat.

Ik denk dromerig al aan een volgende reis, misschien naar de Noordkaap? 🤔😄 We'll see.

Hartelijk dank aan allen die interesse toonden in onze reisblog.

Til neste!

Erika & Peter

1. Desaeyer Vera:
    24 juni 2019
    Erika en Peter dank voor de mooie reisverhalen en foto’s we hebben ook een beetje meegereisd 😄 welkom thuis 😎😎🌺
  2. Bettina Colman:
    24 juni 2019
    Wat een reis zeg en welke mooie foto s en verhalen.
    We reisde Happy mee
    Welkom back in Hamme
    Groetjes en dankuwel Erika en Peter👍🏼👍🏻😚
  3. Gerd Moonen:
    24 juni 2019
    Bedankt om ons te laten meegenieten, en welkom terug in dit leuke land dat bulkt van lachende gezichten...
  4. Mireille:
    24 juni 2019
    Welkom thuis jullie beiden. Het leek mij alleszins een prachtige reis.
  5. Hildegard en Wout:
    24 juni 2019
    Een beetje afscheid nemen van Fientje die het super goed gedaan heeft. Welkomterug thuis!
  6. Marita Crick:
    25 juni 2019
    Welkom terug in ons broeierig landje
  7. Hilde en Tony:
    2 juli 2019
    Een late reactie mr omwille van ons verlengd weekendje de laatste verhalen pas deze voormiddag gelezen! Is idd een beetje meereizen! Prachtige plaatjes en toffe, interessante en boeiende verhalen waarvoor hartelijk dank! xxx <3
  8. Marina:
    16 juli 2019
    Doordat ik zelf in een ander werelddeel zat kan ik nu pas je twee laatste verhalen lezen.
    Bedankt om zo uitgebreid te bloggen met de mooie fotoos.
    Dit heeft me ook zin gegeven om met deze prachtige natuur kennis te maken.
    Deze reis zal jullie lang bijblijven 😊😊
    Groetjes